horizontalni linka

Technická podpora

Informace pro klienty

Pro naše zákazníky je vyčleněna speciální telefonní linka HOTLINE, na kterou mohou volat v případě dotazů či technických problémů. Pro lepší komunikaci je potřeba se našim pracovníkům identifikovat, aby bylo možné lépe zakročit v případě technických problémů s konektivitou. Naši síť neustále monitorujeme a díky tomu můžeme včas zasáhnout v případě výpadků.

Síť zelena.cz

DNS servery:
10.0.0.254 - střední Čechy
10.100.254.254 - Praha

smtp server*: smtp2.zelena.cz

*pro odesílání pošty například programem Thunderbird je nutné si nastavit náš smtp jako odesílací server

zelený telefon

SIP: telefon.zelena.cz
Username: Vaše telefonní číslo
Password: Vaše heslo platné pro konkrétní telefonní číslo

webhosting

Důležité informace: zde
Nastavení emailového klienta: zde

Záruka spokojenosti

V případě že se rozhodnete využívat některý z našich tarifů, nabízíme Vám třicetidenní záruku vrácení peněz. Při připojení zaplatíte zřizovací poplatek ve výši použitého zařízení a cenu tarifu na první měsíc provozu. V případě nespokojenosti s využívanou službou máte právo od smlouvy do 30-ti dnů bezplatně odstoupit a my Vám již zaplacené peníze vrátíme zpět. Podmínkou je navrácení nepoškozeného použitého zařízení.
Platí pouze pro běžné tarify dle aktuálního ceníku. Každý zákazník má tuto možnost pouze jednou.